یوپی اس, یو پی اس 86023253

یوپی اس, یو پی اس, قیمت یوپی اس, قیمت یو پی اس, فروش یوپی اس, فروش یو پی اس, تعمیرات یوپی اس, تعمیرات یو پی اس

یوپی اس, یو پی اس 86023253

یوپی اس, یو پی اس, قیمت یوپی اس, قیمت یو پی اس, فروش یوپی اس, فروش یو پی اس, تعمیرات یوپی اس, تعمیرات یو پی اس

www.takaups.com
www.takaups.ir
یوپی اس, فروش یوپی اس, تعمیرات یوپی اس, قیمت یوپی اس

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

باتری ی پی اس های نیکل کادمیومی

باتری های  یو پی اس نیکل کادمیوم
باتر نیکل کادمیوم
باتر نیکل کادمیوم

مشخصات

۱٫۲ ولت سلول های ثانویه با استفاده از یک شیمی قلیایی با چگالی انرژی مورد دو برابر از باتری یو پی اس های اسید سرب .

اختراع در سال ۱۸۹۹ اما تنها در حجم در اوایل دهه ۱۹۶۰ معرفی

آنها با استفاده از نیکل هیدروکسید نیکل (OH) 2 برای الکترود مثبت (کاتد) ، سی دی کادمیوم به عنوان الکترود منفی (آند) و هیدروکسید پتاسیم الکترولیت KOH قلیایی.

اندازه کوچک آنها و ظرفیت تخلیه نرخ بالای ابزار قابل حمل و دیگر برنامه های کاربردی مصرف کننده عملی برای اولین بار ساخته شده است.

سلول های مهر و موم شده و استفاده از یک سیستم نوترکیب برای جلوگیری از ریزش الکترولیت و گسترش عمر مفید .

هنگامی که باتری یو پی اس انتخابی کم قدرت محصولات قابل حمل آنها سهم بازار به جدیدتر باتری یو پی اس نیکل متال هایبرید و لیتیوم دست داده اند.

مزایای باتری یو پی اس های نیکل کادمیوم

مقاومت داخلی کم (کمتر از نصف سلول های NiMH معادل آن)

نرخ اتهام سرعت بالا و تخلیه ممکن

تا به ۱۰C نرخ تخلیه برای دوره های کوتاه معمولی

مشخصه تخلیه تخت (اما به سرعت افت در پایان چرخه)

تحمل تخلیه عمیق – می توان عمیق حدودا.

محدوده دمایی گسترده (تا ۷۰ درجه سانتی گراد)

چرخه عمر معمولی بیش از ۵۰۰ چرخه است.

فرآیند شارژ به شدت گرماگیر-است باتری خنک در طول شارژ باتری یو پی اس. این امکان را به اتهام بسیار به سرعت، به عنوان گرمایش I2R و واکنش شیمیایی گرماگیر مقابله یکدیگر.

شارژ سریع معمولا ۲ ساعت، اما می تواند به عنوان کم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه.

بهره وری کولمبیک (coulombic) از نیکل کادمیوم بیش از ۸۰٪ برای یک بار سریع است اما می تواند به زیر ۵۰ درصد برای شارژ آهسته رها کنید.

سلول های نیکل کادمیوم مهر و موم شده را می توان در حالت شارژ  باتری یو پی اس و یا تخلیه بدون آسیب ذخیره می شود. می توان آن را برای خدمات با شارژ چند چرخه شارژ / دشارژ دوباره بازسازی شد.

الکترولیت معمولا availalable، کم هزینه KOH هیدروکسید پتاسیم است.

موجود در انواع زیادی از اندازه

کاستی

اشکال عمده ای از این تکنولوژی حساسیت آن به اثر حافظه است.

در اصل، این اثر از نظر حافظه یا حافظه مشکل برای توصیف یک مشکل حافظه حلقوی که در آن باتری یو پی اس: جنس را "به یاد داشته باشید" مقدار تخلیه برای تخلیه قبلی و محدود کردن زندگی شارژباتری یو پی اس از باتری ابداع شد. مشکل با باتری های مدرن نیکل سی دی، طراحی شده اند که برای جلوگیری از مسائل مربوط به حافظه چرخهای کمتر شایع است.

اثر حافظه با تغییر در شکل گیری بلورین از اندازه کوچک مطلوب به یک اندازه بزرگ هنگامی رخ میدهد که یک باتری یو پی اس: جنس شارژ است قبل از آن به طور کامل تخلیه ایجاد می شود. رشد کریستال های بزرگ امپدانس سلول را افزایش می دهد و در نهایت می تواند از تخلیه فراتر از آن نقطه جلوگیری از باتری و / یا باعث سریع از خود ترشح از باتری یو پی اس است.

رشد کریستال های بزرگ می توان با یا به طور کامل تخلیه آن را هر بار از آن استفاده شود و یا با استفاده از یک شارژر باتری یو پی اس: جنس است که اجتناب ساخته شده است در مدار تخلیه.

اثر حافظه گاهی اوقات می تواند با قرار دادن باتری یو پی اس از طریق چندین تخلیه و شارژ باتری چرخه کامل است که کمک می کند تا به بهبود تشکل کریستال کوچکتر معکوس شود. این است که به نام نگهداری.

باتری یو پی اس: جنس نیز مستعد ابتلا به آسیب های شارژ بیش از اندازه می باشد.

ولتاژ پایین سلول ۱٫۲ ولت در مقایسه با سلول های قلیایی اولیه ۱٫۵ ولت و تنها سه ماه از ظرفیت سلول های قلیایی.

خود دوباره آب بندی دریچه ایمنی باید گنجانیده شود برای جلوگیری از آسیب به دلیل گرمای بیش از حد و فشار ساخت.

کادمیوم هزینه بالا فلزات سنگین است و استفاده از آن در محصولات مصرفی یو پی اس در حال حاضر در زمینه های زیست محیطی، توصیه نمیشود.

به تدریج در حال به نفع هیدرید فلزی و لیتیوم فن آوری نیکل که دارای ویژگی های چگالی انرژی برتر و ویژگی های عملکرد فاز.

شارژ باتری یو پی اس

اجرا کردن به طور کامل یک بار در هر ماه برای جلوگیری از اثر حافظه است.

هنوز باتری یو پی اس شارژر را ترک کنید.

روش شارژ باتری  آهسته: جریان ثابت و پس از شارژ قطره .

روش شارژ  باتری یو پی اس سریع با استفاده از منفی دلتا V (NDV) ختم می باشد.

برنامه های کاربردی

تجهیزات برقی

ابزار قدرت

رادیو های دو طرفه

ریش تراش برقی

محصولات قابل حمل تجاری و صنعتی

ابزار دقیق پزشکی

روشنایی اضطراری

اسباب بازی

هزینه

نسبتا ارزان برای کاربردهای کم قدرت اما بین سه تا چهار برابر گران تر از سرب اسید برای همان ظرفیت

یو پی اس یا ژنراتور

یو پی اس بهتر است یا ژنراتور؟

پس از مطالعه این آموزش خود می توانید در مورد سوال های بالا تصمیم بگیرید.

ژنراتورها با سوخت های فسیلی کارکرده و در هنگام قطع برق پس از حدود چند ثانیه وارد مدار می شوند. به دلیل ماهیت آنها نیاز به نگهداری ، محلی برای ذخیره سوخت و دارای سر و صدا هستند. ژنراتورها هنگام قطع برق موجب بروز وقفه می شوند ولی یو پی اس (UPS) هیچگونه وقفه ای را ایجاد نمی کند. یکی دیگر از مشکلات ژنراتورها یا موتورهای برق تغییر فرکانس آنها به دلیل تغییر سرعت موتور است که باعث به هم خوردن سنکرونیزاسیون در وسایلی می شود که با برق شهر سنکرون شده اند.

یو پی اس

در بسیاری از کاربردهای حساس ، ژنراتور در کنار یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرند تا پس از قطع برق شهر و پیش از وارد شدن ژنراتور ، یو پی اس توان خروجی را تامین کند. پس از ورود ژنراتور به مدار نیز یو پی اس ولتاژ و فرکانس خروجی ژنراتور را تثبیت می کند. UPS هایی که قادر به کار با ژنراتور باشند ، باید مشخصات خاصی داشته باشند که با مطالعه انواع یو پی اس می توانید آنها را بشناسید.

مرجع باتری یو پی اس

برای نگهداری صحیح و افزایش طول عمر یو پی اس چه نکاتی را باید رعایت نمود؟

 

رعایت نکات زیر موجب می گردد تا یو پی اس شما بیشتر عمر کند : 

1. انتخاب توان بالاتر از نیاز باعث می شود که یو پی اس (UPS) در حداکثر توان خود کار نکرده منجر به افزایش طول عمر آن می شود . (نحوه انتخاب یو پی اس )

2. یو پی اس آنلاین به دلیل کار کردن دایمی کلیه قطعات دارای فرسودگی بیشتر است لذا در صورت برآورده شدن نیاز و یا کم بودن توان مصرفی بهتر است از نوع یو پی اس آفلاین یا یو یی اس لاین اینترکتیو (بادر تظر گرفتن شرایط دیگر)استفاده شود.این کار منجر به کاهش هزینه نیز می گردد.

3. دما وشرایط کاری مناسب مطابق با کاتالوگ دستگاه.

4. چک آپ دوره ای : بررسی دوره ای نیز می تواند به طول عمر یوپی اس کمک نماید .

دلیل استفاده از یو پی اس چیست؟

 

مهم ترین دلایل استفاده از یو پی اس را می توان به شرح زیر توضیح داد:

Blackout یا قطع ناگهانی تغذیه : باعث از دست دادن اطلاعات می شود.

Dropout یا افت ولتاژ لحظه ای : باعث چشمک زدن لامپ ها و روشنایی می شود.

Voltage Spike یا افزایش لحظه ای ولتاژ : باعث آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی وکاهش طول عمر آنها می شود.

Brownout یا افت ولتاژ : کم شدن ولتاژ تغذیه برای مدت معین که باعث گرم شدن موتورها می شود.

Line Noise یا نویز خط : اعوجاج هایی که به برق شهر افزوده شده ، باعث تداخل الکترومغناطیسی می شود.

Harmonic Distortion یا اعوجاج هارمونیکی : هارمونیک ها مضاربی از فرکانس نامی (100 ، 150 و... ) هستند که معمولاً توسط مدارات الکترونیک قدرت به برق شهر اضافه شده و موجب ایجاد گرما و اختلال در سیستم های الکترونیکی می شوند.

باتری یو پی اس

اها در قابلیت‌های یو پی‌اس با آیتم‌هایی چون امکان تست اتوماتیک یا Automatic Battery test روبرو می‌شویم. برای آشنایی با این مهم این نوشته را مطالعه نمایید.
Automatic Battery test
تست اتوماتیک یو پی‌ اس یا باتری
عبارت است از یک تست پیشگیرانه به همراه یک آلارم، با هدف تشخیص باتری‌های ضعیف و آسیب‌دیده. این تست معمولا در بازه‌های زمانی برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود.
این تست به روش‌های مختلف می‌تواند انجام شود:
با استفاده از دکمه‌های تعبیه شده بر روی پنل جلوی دستگاه
با استفاده از نرم‌افزارهای مدیریتی یوپی‌اس یا NMS
با استفاده از کارت‌های مدیریت شبکه‌ای یوپی‌اس مانند SNMP Card
یو پی‌ اس در حالت تست٬ حالت قطع برق را شبیه سازی می‌کند و خروجی خود را از باتری تامین می‌نماید. اگر به هر دلیل باتری‌ها دچار مشکل باشند٬ یو پی‌اس بلافاصله روی برق سوییچ می‌کند تا خروجی خود را از برق شهر تامین نماید. در هر صورت یوپی‌اس موظف است نتیجه عمل تست را به اطلاع برساند. آلارم صوتی٬ نمایش از طریق هشداردهنده‌های نوری (LED)٬ LCD و نرم‌افزار از جمله ابزارهایی هستند که یوپی‌اس از طریق آن وضعیت و نتیجه تست را اعلام می‌نماید.
معمولا یوپی‌اس‌ها داری سه نوع تست هستند:
تست لحظه‌ای: که یوپی‌اس برای چند ثانیا (مثلا بین 3 تا 5 ثانیه) در حالت تست قرار می‌گیرد.
تست تا زمان خالی شدن باتری یا Test Until Battery Low: که مادامی که شارژ باتری رو به اتمام باشد یوپی‌اس در حالت تست می‌رود. قطعا قبل از پایان شارژ کامل، یو پی‌اس به حالت نرمال بر می‌گردد تا از قطع کامپیوترها و بارهای متصل به یوپی‌اس جلوگیری شود. انجام این تست ضمن آنکه باعث می‌شود عمکرد یو پی‌اس در زمان قطع برق و استفاده از باتری تست شود، بلکه به کاربر نشان می‌دهد که در چنین شرایطی، یو پی‌اس برای چه مدت Backup یا زمان برق‌دهی دارد. توصیه می‌شود در این حالت قبل از تست، باتری‌ها به طور کامل شارژ شوند (مثلا برای مدت حداقل 8 ساعت دائم).
تست برای مدت زمانی خاص یا Test UPS for Xmin: در این حالت کاربر قبل از انجام تست مدت زمانی را بر جسب ثانیه، دقیقه یا ساعت تعریف می‌نماید تا ببیند آیا یو پی‌اس مورد تست توانایی برق‌دهی در این مدت زمان را دارد یا خیر.
در ضمن از طریق انجام تنظیماتی بر روی یوپی‌اس و یا از طریق نرم‌افزار آن، می‌توان زمان انجام تست را بصورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا در زمان و تاریخ خاصی زمانبندی نمود (Test Schedule) تا این عملیات به طور خودکار تست و گزارش شود.

سیستم کابل فشار قوی

یو پی اس

چکیده: تجدید نظر در بازار ذخیره الکتریکی و رشد گسترده آگاهی، اجیاد بازار جدید جالب برای راه حل‌های مقدماتی انتقال قدرت در تکنولوژی کابل‌ها قالب‌ریزی شده‌است. در همین اثناء پیشرفت در همه زمینه‌ها، توسعه استفاده از ( XLPE ) (رد شدن از پلی اتیلن وصل شده)، سیستم‌هیا عایقی کابل‌ها را تا مرز 500 kv را فراهم کرده است. کاربرد سیستم کابل‌های امروزی اغلب نسبت  یو پی اس به خطوط هوایی مناسب‌تر است. در حالی‌که روش‌های صنعتی جدید قادر هستند کابل‌های زیردریایی ها را با فیبر‌های نوری هماهنگ کرده و مفصل انعطاف‌پذیری با طول‌های بیشتر از قبل ارائه بدهند.پیشرفت بیشتر سیستم های عایقی فشار قوی موقعیت خلاقانه ABB را در مورد ولتاژهای بالای DC ارائه می‌دهد.

باتری یو پی اس

سیستم کابل‌های با ولتاژ 220 kv  و بالاتر قسمتی ازتوان بالای زیر بنای ترانسفورماتورهای قدرت مدرن روز هستند. این همه حاوی این است،‌ اگر چه یک وظیفه مهم تأمین کننده این است، به سیستم های نمایشی با قابلیتیو پی اس اطمینان بالا به خاطر فشارهای الکتریکی بالا در چنین سطح ولتاژی که کابل و لوازم جانبی کلاً هماهنگ شده‌اند، اطمینان کامل را بدهد.

رفع محدودیت – تغییر قانون‌ها

سیستم کابل‌های فشار قوی یک قسمت اساسی دارد که در محیطی مناسب، جدید، ویژه قرار می‌گیرد؛ هنگامیکه می‌آید و جایگزین خطوط هوایی می‌شود؛ با کابل‌های زیر زمینی. هزینه سیستم کابل‌های فشار قوی در طول دهه اخیر کاهش یافته و احتمالاً بیشتر هم پایین می‌آید. در همین زمان عملکرد کابل XLPE شدیداً افزایش پیدا کرده است. پیام جدید وجود دارد یو پی اسکه سیستم کابل‌های XLPE قادر است با خطوط هوایی، به طور تکنیکی، محیطی و به صورت اقتصادی رقابت کند. این یک اصل ویژه است در رنج ولتاژ 12 الی 170 کیلو ولت.

یوپی اس

این ویژگی کابل‌های XLPE را از طرح انتقال خطوط هوایی در یک منظر جدید متمایز کرده‌است. در جاهایی که پاسخ کابل‌ها اغلب چایگزین گیرایی داشته باشد.

*عایق فشار قوی – عملکرد و پیشرفت

روند برقرار شده خوب به سمت یک عایق ضخیم کوچکتر ادامه خواهد داشت نتایج یک کابل باریک‌تر با امتیازات بیشتر، طول خطی طولانی‌تر در اطراف آن، نصب راحت‌تر، مفصل کوچکتر، انقباض و انبساط حرارتی، کاهش مواد عایقییو پی اس به کاررفته. تجارب اموخته شده در طو ل توسعه کابل‌EHV_XLPE (extra high voltage XLPE)، توسعه یافتن مواد و فرایندها و خدمات فوق‌العاده XLPE، توانسته است ضخامت این کابل‌ها را تا 12-15 میلیمتر برای خطوط 132 kv کاهش دهد.

یو پی اس apc


مقایسه کابل‌هی هوایی و کابل‌های XLPE زیر زمینی از نظر نرخ هزینه بین سال‌های1986 تا 2000

*کابل‌های زیرزمینی با خطوط هوایی متمایزند

البته، امنیت، زیست محیطی، قابلیت اطمینان وپارامترهای اقتصادی عملیاتی سیستم‌کابل‌های XLPE را از خطوط هوایی متمایز می‌سازد. برای سیستم کابل XLPE مدرن، نسبت هزینه کاهش یافته و فواید زیست‌محیطی یو پی اسو قابلیت اطمینان اغلب از مسایل روشن و مهم هستند. به خاطر گذشتن بزرگشان  از مناطق تکه‌تکه، کابل‌ها معمولاً کمتر نشان داده می‌شوند. در مقایسه با خطوط هوایی MVA تلفات را از دست می‌دهند. چکیده‌ای از فواید سیستم کابل XLPE در جدول زیر داده شده است.

میزان خطوط هوایی بعضی اوقات محدو می‌شود به وسیله زمستانی بالا که شامل تعدادی زیادی وسایل گرمایی الکتریکی است. ددر طول روزهای گرم تابستان خطوط هوایی 50% الکتریسیته کمتری نسبت به زمستان حمل می‌کنند. این گیرایی کمتر مجبور است در آینده حل شود. در مناطقی که محدودیت‌های هوایی وجود داردبرای مثال فواید کابل‌XLPE زیر زمینی آن‌ها را یک یو پی اسجذب کننده خالص می‌سازد.خطوط زیرزمینی انتقال تقریباً ظرفیت بالا وبهتری برای دوره‌های زمانی کوتاه‌تر از 90دقیقه را  به خاطر مقدار زیاد حرارت بالای اطراف خاک دارد.

تعمیر یو پی اس

*قابلیت سیستم کابل 400-500 kv

IEC تاکید می‌کند که قابلیت اطمینان و هماهنگی مهم کابل‌ها و لوازم جانبی یو پی اسبا توصیف عملکرد کلی سیستم، مقاومت کابل، اتصالات و ترمینال‌ها ثابت شده است. برنامه آزمون فراگیری شامل یک جفت آزمون صلاحیت در جزئیات IEC 62067 توضیح داده شده است.

ABB به عنوان تأمین کننده سیستم کابل‌های 400 kv   در سال 1995 واجد شرایط شده است.

*کیفیت مواد و تولید

تنها تأمین کننده‌های تأئید شده رسانیدن(تحویل داده) مواد لازم را بنا نهاده‌اند. همه تولیدات ABB برای کابل‌های فشارقوی و لوازم جانبی توسط ISO 9001 و ISO 14001 تأئید شده است.

هسته کابل‌های XLPE از یک مواد صنعتی خشک تولید شده‌است. سیستم یو پی اسعایقی کابل شامل لایه هدایت کننده در یک پروسه فشرده شده‌است. و برای عایق‌ها و مواد هدایت‌کننده در یک محل تمیز در  سه مرحله فشرده شده‌است.

یو پی اس

*طراحی کابل

کابل مسی هدایت کننده که یک منطقه 2500میلی‌متر مربع دارد که به پنج جزء برای کاهش اثر پوستی تقسیم بندی شده‌است. ABB از هادی‌های برش زده استفاده می‌کند. که ساخته‌ شده‌اند از عایق‌های مفتولی برای عبور با هم از 1000میلیمتر مربع پوشش براق متشکل از سیم‌های مسی درون یک بستر کاغذی کشی برای کاهش تأثیر مکانیکی و حرارتی انتقال یو پی اسداده شده عایق. تعداد سیم‌ها و مجموع عبوری به نایز مداری شبکه بستگی دارد. سفتی در طول سیم با هوای میانی درون پوسته سیم با پوردهای فشرده به پایان می رسد.

محافظ خارجی در مقابل تأثیر مکانیکی و پوسیدگی بوسیله یک پوشش محکم، فشرده و محدود ساخته شده است از HDPE(پلی اتیلن با دانسیته بالا). یک رشته فلزی درون قسمت داخلی غلاف به صورت افشان درون کابل نگه داشته‌شده‌است.

یو پی اس

نتایج وزن پایین و لاغر کابل چندین استفاده دارد: طول بزرگتری از کابل می‌تواند یو پی اسروی قرقره‌ها پیچیده شود، از جریان‌های گردابی بالا که درون غلاف کابل افت می‌کنند جلوگیری می‌شودو همچنین ظرفیت جریان عبوری بهینه سازی می‌شود.

*امکان قدرت هوایی

-         یک لایه هدایت کننده فشرده برای اندازه‌گیری غلاف خارجی

-         یک لایه عقبی سرخ رنگ فشرده برای سلامتی فوق‌العاده در اتفاقات محیطی

امکان دیگر کابل‌های طراحی شده پیشنهاد دارد که حل کند درجه حرارت کنترل یو پی اسشده را با کابل‌های نوری. فیبرها محصور هستند درون یک تیوپ استیلف تقریباً با همان سایز به عنوان سیم پوششی که منسجم شده درون پوشش کابل. درجه حرارت کنترل شده در این روش امکان بهینه سازی بارها را فراهم می‌سازد.

*قسمت سیستم کابل‌های 220-500 kv

در کابل‌های ولتاژ متوسط معمول است که در مورد دور یقطعات فکر کنیم. حتی اگر این تأمین کننده‌های متفاوت بیایند، آن‌ها می‌توانند به یکدیگر ملحق شوند. و به عنوان یک سیستم کامل کار خواهند کرد. و این علت محدودیت دادن برای خیابان‌های الکتریکی در ساختمان تجهیزات در       IEC 60502  است.

کابل‌های HV و همچنین EHV و لوازم فرعی به عنوان سیستم طراحی می‌شوند.یو پی اس نه وجود ساختمان تجهیزات کابل‌ها و نه سطح ولتاژ ، فقط تست تجهیزات در IEC 60840 وIEC 62067 .

*طراحی کابل 400 kv XLPE

در سال 1996 ،ABB یک سفارش از خدمات عمومی برای تامین و نصب یک سیستم کابلXLPE 400 کیلو ولتی رد یک تونل زیرزمینی طولانی به طول 6.3 کیلومتر در مرکز برلین دریافت کرد.

تونل مطرح شده در 25 تا 35 متری زمین واقع شده‌است و یک قطر سه متری دارد.

سیستم کابل با هادی‌های مسی قطعه‌قطعه شده 1600 میلیمتر مربعی و یک خازن انتقالی 1100MVA دارد؛ و بخشی از یک خط انتقال ضربدری میان شبکه فشارقوی شرق و غرب شکل گرفته است. کابل به صورت سه فاز منسجم به صورت قائم نصب شده است. یکی بالای دیگری با طراحی خاص . 7.2 متر دور از هم و با یک مدار کوچک در وسط هر فاصله مسیر یو پی اسکابل تقسیم شده به 9 قسمت که تقریباً 730 متر طولانی‌تر است. انتهای GIS روی دو پست فرعی و اتصال ABB جدید نصب شده و برای اتصال کابل‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفته است. کابل نصب شده تشکیل شده از سه قطعه اصلی با سه قطعه کوچکتر میان هر قطعه اصلی. مدار کابل در دساکبر سال 1998 به درون خدمات عمومی رفت.

باتری یو پی اس

*پروژه‌های کابل‌های زیر آبی جدید

در سال 1998 پروژه کانال جزایر الکترونیکی را تحویل داد که توان تولید از فرانسه به جرسی را تقویت می‌کند که برای اولین بار جرسی را به شبکه میانی اروپا متصل کرد. بخش زیردریایی این پروژه در ژول 2000 تکمیل شد.

اجزاء اصللی تحویل داده شده برای این پروژه عبارتند از:

-         کابل‌های زیردریایی میان فرانسه و جرسی و میان جرسی و گیونرسی(تقریباً به طول 70 کیلومتر)

-         پست‌های فرعی GIS

-         ترانسفورماتورهای جدید و راکتورها

دوتا از کابل‌های زیر آبی از همان شیوه طراحی شده‌اند. به عبارت دیگر سه هسته جدا شده از پوشش با عایق XLPE می‌باشد ک ههر کدام یک فیبر نوری با 24 فیبر مجتمع در آن برای ارتباط سیستم و قطع داخلی را شاملیو پی اس می‌شود. کالب‌ها سیم‌های لاکی دوبل دارند.( به عبارت دیگر یک لایه داخلی از لاک کش نشان و یک لایه خارجی که لاک سنگی نامیده می‌شود)برای حفاظت آزاد از آسیب‌هایی که می‌تواند سبب جریان جزر و مدی شود.

کابل یک قطر تقریباً 250 میلیمتری و وزنی در حدود 58 کیلوگرم بر متر را در هوا دارد. همچنین هر دو کابل‌ها بوسیله کارخانه در طول کاملشان تحویل داده می‌شوند.

سیستم‌های کنترلی جدا از هم در عملیات کامپیوتری اتصال کابل‌ها نصب شده‌اند. که در سال 2003 کامل شده‌است.

یو پی اس

*برق فشار قوی DC  (HVDC)

برق DC فشار قوی که از سال 1997 به جریان انداخته شد. نوآوری دیگر ABB یو پی اسدر زیر زمین است. که تکنولوژی کابل‌های فشار قوی پیشرفته را متحد کرد. کابل‌ها جریان مستقیم فشار قوی را برای انتقال قدرت حجیم د رفواصل طولانی و عنمدتاً زیر آب بکار برده می‌شوند.

تکنولوژی کابل‌های قدیمی بر پایه سیستم عایقی کاغذ آغشته به روغن چسپنده سبک بنا نهاده شده است. چرا که این کابل‌ها فواید تکنیکی زیادی دارند. ساخت پروسه آهسته و تولید آخر از نظر مکانیکی حساس است.  صنعت نیز زمان زیادی خود به دنبال یک کابل HVDC فشاری از نوع مورد استفاده در سیستم AC می‌باشد.

با برق HVDC شرکت ABB سیستم کابل فشار قوی همراه با ترانزیستورهای جدید، مبدل‌ها را وارد بازار می‌کند، که با ساخت کابلHVDC میزان انتقال قدرت راحتتر می‌شود.

*کاربردهای برق  HVDC

-         تغذیه کننده‌های ایزوله شده

-         شبکه‌های اتصال AC

-         انتقال قدرت از واحد ژنراتور کوچک

-         ایجاد شبکه DC با اتصال نقطه ضربدری

-         قابلیت اطمینان شبکه توسط ولتاژ پایدار و شروع‌های سیاه

*تأسیسات زیربنایی الکتریکی آینده

یو پی اس

سیستم کابل‌های فشار قوی به عنوان پاسخ کلی از گهواره تا گور با تحویل تهیه یو پی اسکننده در دسترس هستند. چنین سیستم‌هایی یک هدیه قدیمی به خوبی یک حس تکنیکی در تجارت هستند. آن‌ها ممکن است با در‌خواست نامه شروع شوند با از میان برداشتن خطوط اضافه بار ادامه پیدا کنند. و تأمین و نصب کابل‌های سیستم و در آخر کنترل دوستانه محیطی با تجهیزات قدیمی را داشته باشند.

تمام درخواست‌های کابل تقریباض می‌تواند به عنوان ترکیب هوشمند وسایل مانیتوری، مبدل وسایل اشتراک بار، خدمات و یا حتی کنار گذاری وسایل نیز باشد.

نهنگ‌های اقیانوس اطلس نیز می‌توانند آرایش ببینند. و در اینجا نوع جدیدی از ضمانت‌نامه‌های در دسترس می‌تواند چندین تردید تجاری را رفع کند.

در رفع محدودیت بازار الکتریکی امروزه قوانینی که مورد استفاده قرار گرفته‌اندتا حکومت یو پی اسکنند بر امور تولید انتقال و توزیع و همچنین بر خدمات عمومی و تأمین کننده، تغییر کرده است. بدین‌گونه است که ناگهان یک فروشنده با تغییر این قوانین به یک نقطه روشن تبدیل می‌شود. بنابراین بازار مجبور است بیشتر به عقاید عمومی گوش بدهد. و یک احتمال قوی نیز وجود دارد که فریاد برای دید و بنیاد کمتر است.

همه فعالان در این بازار جدید یو پی اسمجبورند هزینه‌هایشان را کاهش بدهند. و در این زمان برای ترانسفورماتورها و سیستم‌های توزیعی تعهد قابلیت اطمینان بالا می‌دهند. یک طرح خوب وجود دارد که کابل‌های ارتباطی ساخته خواهند شد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. بطور کامل در سفارش است که ماکزیمم تکنیک و سود اقتصادی را از شبکه‌های الکتریکی بدست‌آورند.

طراحی وب سایت حرفه ای

طراحی سایت پروسه ای طولانی دارد تکرو وب انواع وب سایت فروشگاهی، وب سایت شخصی، وب سایت شرکتی و سایر وب سایتها را با تعرفه مناسب طراحی می کند. طراحی وب سایت خود را به تکرو وب واگذار کنید.

تکرو وب علاوه بر طراحی سایت خدماتی نظیر بهینه سازی وب سایت را ارائه می دهد در زمینه بهینه سازی سایت تکرو وب مشاوره رایگان رائه می دهد.

طراحی سایت تبریز

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو امری ضروری میباشد و برای ظاهر شدن در نتایج گوگل باید فرآیند بهینه سازی سایت انجام گیرد بهینه سازی به اختصار در زبان انگلیسی seo  نام دارد که سئو تلفظ می شود. ودر زبان فاسی به اختصار سئو سایت یا سئو وب سایت نامیده می شود.

طراحی وب سایت تبریز

تکرو وب علاوه بر خدمات طراحی سایت و سئو سایت ، در زمینه تولید محتوای بهینه برای وب سایتها نیز فعالیت می کند و در این زمینه بهینه ترین محتوا را برای وب سایت شما تولید می کند. طراحی وب سایت بهینه را با تکرو وب تجربه کنید.

محتوای بهینه همان محتوای سئو شده برای موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد که محتوای بهینه باعث بهبود نتایج جستجو در کلمه ی مورد نظر شما خواهد بود.

بهینه سازی سایت در تبریز

مدیریت محتوا و تو لید محتوا از خدمات حرفه ای تکرو وب می باشد. محتوای سئو شده

لازمه ظاهر شدن در نتایج گوگل سئو خوب و حرفه ای می باشد تکرو وب سئو وب سایت شما را حرفه ای انجام می دهد.

سئو تبریز

سئو سایت را در تکرو وب حرف ای تجربه کنید سئو وب سایت ارزان و حرفه ای سئو بی نظیر.

تعرفه طراحی وب سایت را در تکرو وب ببینید تعرفه طراحی سایت حرفه ای و تعرفه طراحی وب سایت شرکتی و تعرفه وب سایت شخصی و تعرفه وب سایت فروشگاهی را در تعرفه وب سایت تکرو وب مشاهده کنید.


طراحی سایت در تبریز