یوپی اس, یو پی اس 86023253

یوپی اس, یو پی اس, قیمت یوپی اس, قیمت یو پی اس, فروش یوپی اس, فروش یو پی اس, تعمیرات یوپی اس, تعمیرات یو پی اس

یوپی اس, یو پی اس 86023253

یوپی اس, یو پی اس, قیمت یوپی اس, قیمت یو پی اس, فروش یوپی اس, فروش یو پی اس, تعمیرات یوپی اس, تعمیرات یو پی اس

www.takaups.com
www.takaups.ir
یوپی اس, فروش یوپی اس, تعمیرات یوپی اس, قیمت یوپی اس

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

جدیدترین باتری های سال 2018 در UPS ها

باتری هایی که در سال ۲۰۱۸ برای یو پی اس ها مورد استفاده قرار میگیرد.

باتری هایی که در سال 2018 برای یو پی اس ها مورد استفاده قرار میگیرد.

با توجه به تنوع برندهای باتری در بازار باطری یو پی اس، در این قسمت باتری هایی با کارایی و کفیت بالا برای انواع یو پی اس های توان بالا و یو پی اس های توان پایین معرفی می شود.

قبل از معرفی مشتریان عزیر به باید بدانند که تمامی باتری های عرضصه شده توسط شرکت پیشرو صنعت تک آرا انرژی با دو سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش عرضه میشود. و همه ی باتری های ذکر شده در این مقاله دارای کارت گارانتی شرکتی بوده که هنگام خرید باتری همراه با باتری ها به مشتری تحویل داده میشود.
لیست بهترین باتری یو پی اس هایی که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت تکا انرژی به مشتریان پیشنهاد میشود.

باتری یو پی اس nice

باتری نایس در کشور چین با تکنولوژی تایوان ساخته میشود.در ساخت باتری nice تمام استاندارهای تولید رعایت شده و از نظر کیفیت دارای مقدار سرب مناسب و طول عمری بین ۵ تا ۷ سال می باشد از باطری یو پی اس نایس در طول چندین سال گذشته در نیروگاهها و کارخانجات و بیمارستانها و ادراجات و مراکزدیگر  استفاد شده است.

باتری یو پی اس nice

باتری CGB ساخت کشور چین

باتری سی جی بی تولید کشور چین بوده باتری هایی با کیفیت بالا و طول عمر مناسب می باشد سری جدید این باتری های در زنج های مختلف و به رنگ سبز موجود می باشند که به باتری CGB GREEN معرف هستند. طول عمر این باتری اگر در شرایط مناسب مورد استفاده قرار گیرد ۸ الی ۶ سال می باشد و از نطر کیفیت از لحاظ کیفیتی قابل رقابت با باتریهای کره ای و اروپایی می باشد.

باتری CGB ساخت کشور چین

باتری LONG ویتنام

باتری لانگ ساخت ویتنام بوده و از لحاظ کیفیت نسبت به باتری های چینی در حد بالایی می باشد و طول عمر بالا، کارایی مناسب در انواع یو پی اس ها، قیمت مناسب، و … از ویژگی های بارز این باتری بوده و در اغلب نیروگاهها ، کاخانجات و بیمارستانها برای انواع UPS مورد استفاده قرار گرفته و رضایت مطلوبی را به ارمغان اورده است.

باتری LONG ویتنام

همچنین باتری هایی مانند باتری یو پی اس ولتامکس و باتری فیام ایتالیا نیز برای انواع یوپی اس ها پیشنهاد میشود.

جهت مشاوره و خرید یو پی اس با واحد فروش شرکت تک انرژی تماس بگیرید.

مرکز خرید یو پی اس تکا انرژی

منبع: باتری هایی که در سال ۲۰۱۸ برای یو پی اس ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد دستگاه یو پی اس در مراکز پلایشگاهی

کاربرد یو پی اس در پالایشگاهای نفت و گاز
2.5 (50%) 2 votes

کاربرد یو پی اس در پالایشگاهای نفت و گاز : پالایشگاهای نفت و گاز علاوه بر حساس بودن تولید از لحاظ امنیتی و ایمنی خیلی با اهمیت هستند و جز مراکز حساس جامعه در هر کشور می باشد.

حتی میتوان گفت بخاطر حساسیت بالا در نبردهای بین جوامع جز اولین گزینه های دشمن برای تخریب این مراکز میباشد. با اشاره به این موضوع به حساسیت این مراکز میتوان پی برد.

این مراکز نیاز زیادی به دستگاهای یو پی اس دارند که یو پی اس هایی با توان بالا شناخته شده اند.

این مراکز با سیستم کنترل  ابزار دقیق کار میکنند از جمله سیستم های PLC  که نیاز به برق صاف و بدون وقفه // یو پی اس // می باشند. حساسیت وجود برق در این مراکز به قدری بالا می باشد که در بسیاری از موارد مشاهده شده است که قطع برق و وسل آن بعد از مدتی کوتاه باعث خسارت هایی در این مراکز شده است.

یو پی اس ها وظیفه ی پشتیبانی این تجهیزات را از لحاظ قطعی برق بر عهده دارند و با بیان این مسائل به ضرورت وجود یو پی اس در این مراکز پی میبریم.

یو پی اس های پالایشگاهی استفاده شده در این مراکز از نوع یو پی اس آنلاین  بوده و بدون وقفه و نویز و نوسان می باشد. یو پی اس های آنلاین دابل کانورزن از برزوترین مدلهای استفاده شده در یوپی اس های پالایشگاهی می باشند.

علاوه بر تجهیزات پالایشگاهی نفت و گاز دیگر تجهیزات این مراکز از جمله دوربین های مداربسته و سیستم های اطفا حریق نیز نیاز به وجود دستگاه یوپی اس دارند.

مکانیزه و کنترلینگ بودن سیستم های  اطفا حریق از جمله سنسورها و عملگرهای موجود در این سیستم همواره باید بدون قطعی برق عمل کند.

لازم به ذکر می باشد که باتری یو پی اس های موجود در این مراکز از حاط ایمنی در مقابل آتش سوزی در حد امکان باید ایمن باشند یعنی اینکه پلاستیک باتری یو پی اس ها از نوع ضد حریق باشند.

از جمله این باتریها می توان باتری یو پی اس های فیام ایتالیا را نام برد.

اکثر UPS های استفاده شده در پالایشگاها، یوئپی اس های توان بالا می باشند.

دستگاهای یو پی اس جر ضروری ترین تجهیزات به کار بدره شده در مراکز پالایشگاهی نفت و گاز محسوب میشوند.

منبع :

کاربرد یو پی اس در پالایشگاهای نفت و گاز

سوختن یو پی اس به هنگام نصب

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد

یو پی اس یک وسیله الکتریکی میباشد و نیازمند نصب و راه اندازی توسط افراد متخصص میباشد.چنانچه نفری که کار نصب و راه اندازی یو پی اس را انجام می دهد کارشناس این کار نباشد مشکلات زیادی بوجود می آورد که باعث سوختن یو پی اس شده و حتی در مواقعی موجل آسیب رسیدن به شخص می شود.در اکثر مواقع که یو پی اس دارای باتری اکسترنال میباشد این مشکلات بیشتر می شود.

شخص مربوطه ممکن است باتری ها را درست سری و موازی نبندد و موجب سوخت شارژر دستگاه شود.

یا اینکه برق ورودی و خروجی یو پی اس را رعایت نکرده باشد که باز موجب سوختن یو پی اس می گردد.پس نتیجه می گیریم که نصب و راه اندازی یو پی اس باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد.

تعمیر و خرید یو پی اس

تعمیر یو پی اس یکی از دغدغه هایی هست که کاربران یو پی اس با آن دچار میشوند.بعد از مدتی که از یوپی اس استفاده می شود این وسیله برقی همانند سایر لوازم الکتریکی دچار مشکل میشود.برخی از کاربران در این مواقع سر در گم میشوند و نمی دانند چه کاری انجام دهند.

راه حل اینکار این است که به کارشناس یو پی اس مراجعه کرد.حال دانستن برخی موارد برای کاربران لازم میباشد:

یو پی اس دارای باتری میباشد که باتری یو پی اس یک وسیله مصرفی میباشد و دارای طول عمری میباشد و پس از مدتی استفاده خراب و فاسد میشود که در اینگونه موارد فقط باتری تعویض گردیده و دوباره استفاده می گردد.

ولی در برخی موارد خود یو پی اس دچار مشکل می گردد که در اکثر موارد بر اثر نوسانات شدید در ورودی برق شهر ،فیوز یو پی اس یا نهایتا برخی قطعات شارژر دستگاه دچار مشکل میگردد.

در اینگونه موارد هزینه تعمیر آنچنان بالا نمیشود. ولی در برخی موارد که آی جی بی تی دستگاه میسوزد یا قسمت کنترل دستگاه دچار مشکل می گردد در اینگونه موارد هزینه تعمیر یخورده بالا در میاد ولی در هر حال مطمئن باشین هزینه تعمیر دستگاه ارزانتر از یو پی اس جدید میباشد.

باتری یو پی اس کره ای – باطری یو پی اس چینی – باتری سی جی بی – قیمت باتری cgb

منبع:

دلایل سوختن یو پی اس به هنگام نصب توسط افرد نابلد


ساده ترین راه برای تشخیص خرابی باتری یو پی اس

چگونه از سالم بودن و یا خرابی باتری یو پی اس مطمئن باشیم؟

باتری های یو پی اس از اجزای مصرفی یو پی اس میباشند و پس از مدتی فاسد شده و در اصطلاح خراب می شوند.حال ما باید بدانیم کی و چگونه خراب می شوند.

ساده ترین راه برای تشخیص خرابی باتری یو پی اس

ساده ترین راه برای تشخیص خرابی باتری ها این است که ورودی برق شهر یو پی اس را قطع کنیم چنانچه یو پی اس توانست برق خروجی راتامین کند پس در نتیجه باتری ها سالم میباشند.

چنانچه باتری ها برای مدت کم یا اینکه اصلا نتوانستن برق رو تامین کنند خراب میباشند.ولی اصولی ترین راه برای اینکه بدانیم باتری ها خراب شده یا نه این است که با باتری تستر باتری ها تست گردد و از خراب بودن باتری ها مطمئن گردیم.

باتری ها پس از مدتی استفاده ولتاژ خود را از دست داده و میزان جریانی که در خود ذخیره می کنند را کم کرده و در اصطلاح ولتاژ کمتری ذخیره می کنند که می گوییم باتری خراب شده  و به درد نمی خورد.

خربی باتری یو پی اس – باطری سی جی بی – باتری چینی – باتری کره ای – باتری یو پی اس با برند معتبر

منبع :

چگونه از سالم بودن و یا خرابی باتری یو پی اس مطمئن باشیم؟

طراحی سایت در تبریز